The Punisher
This dark action film, based on the comic book series, follows FBI agent Frank Castle (Thomas Jane) as he transforms into the vengeful Punisher after criminals murder his family, including his wife and son. Castle is gravely injured in the attack and believed to be dead by Howard Saint (John Travolta), the crime lord who ordered the hit. Following his recovery, Castle becomes a heavily armed vigilante who will stop at nothing to exact revenge on Saint and dismantle his underworld empire.