The Red Man
Celebrity DJ and recovering addict, Evan Gough had enough of it all — fame, fortune and transparent friends. Recently, recurring nightmares from a tragic past has led to doubt and suspicion about his life and neighbors at his trendy Redmon Tower apartment building. Especially skeptical about his psychiatrist's prescribed medication regimen, Evan self-medicates on a soul-searching journey through psychoanalysis and pure intuition. Learning that his shrink and mysterious new neighbor may be involved in a secret society plot, drugging & killing fellow celebrity tenants, Evan teams up with Dr. Verde's dubious female intern to find the truth behind, The Red Man.