The Rundown
Beck (The Rock) is a tight-lipped bounty hunter who doesn't like to use a gun and accepts any job without asking questions. When Beck's employer, Walker (William Lucking), sends him to the Amazon to locate Walker's cocky son, Travis (Seann William Scott), Beck discovers a population controlled by a tyrannical treasure hunter (Christopher Walken). To survive, Beck and Travis must work together, without their affections for a mysterious rebel (Rosario Dawson) getting in the way.