The Trust Fall: Julian Assange
Despite being detained in one form or another for more than thirteen years, including 5 years in a maximum security prison, multi-award-winning Australian journalist and publisher Julian Assange has become one of the loudest voices for free speech of our times. The disclosures of WikiLeaks from 2010 to 2024 ignited a firestorm of controversy and a relentless ongoing pursuit by the most powerful state on the planet.