The World to Come
In this powerful 19th century romance set in the American Northeast, Abigail, a farmer’s wife, and her new neighbor Tallie find themselves irrevocably drawn to each other. A grieving Abigail tends to her withdrawn husband Dyer as free spirit Tallie bristles at the jealous control of her husband. Together, their intimacy begins to fill a void in each other’s lives they never knew existed.