This Closeness
When Tessa and her boyfriend Ben opt to stay at a shared-space apartment during his high school reunion, the short-term roommate they find waiting for them, Adam, appears to be some sort of recluse, incel type. What's already a rocky relationship only strains further with the addition of their new acquaintance.