Travel Socks
Twenty-two-year-old 'Socks' must make a desperate, solitary journey from Northern Ireland to England for an abortion during a brutal global pandemic. With transport and interaction restricted, she undertakes the high-stakes trip alone, determined to keep her secret from her family. But farcical obstacles, from car troubles to unexpected video calls, threaten to expose her at every turn. Through chance encounters with strangers, Socks makes a redemptive realization: despite her isolation, she is truly not alone.