Trolls World Tour
Poppy and Branch discover that there are six different troll tribes scattered over six different lands. Each tribe is also devoted to six different kinds of music -- funk, country, techno, classical, pop and rock. When rockers Queen Barb and King Thrash set out to destroy the other music, Poppy and Branch embark on a daring mission to unite the trolls and save the diverse melodies from becoming extinct.