Tron: Legacy
Disney presents a high-tech motion picture unlike anything you've ever seen. Immerse yourself in the digital world of TRON: Legacy, as celebrated actor Jeff Bridges stars in a revolutionary visual effects adventure beyond imagination. When Flynn, the world's greatest video game creator, sends out a secret signal from an amazing digital realm, his son discovers the clue and embarks on a personal journey to save his long-lost father. With the help of the fearless female warrior Quorra, father and son venture through an incredible cyber universe and wage the ultimate battle of good versus evil.