What Other Couples Do
Married or dating? Then you'll love this smart, snarky, hilarious but heartbreaking film about relationships, sex & love. Four couples gather for an L.A. dinner party and decide to play kissing game "Seven Minutes in Heaven." Be careful what you lust for!