Zoolander
Clear the runway for Derek Zoolander (Ben Stiller), VH1's three-time male model of the year. His face falls when hippie-chic Hansel (Owen Wilson) scooters in to steal this year's award. The evil fashion guru Mugatu (Will Ferrell) seizes the opportunity to turn Derek into a killing machine. It's a well-designed conspiracy and only with the help of Hansel and a few well-chosen accessories like Matilda (Christine Taylor) can Derek make the world safe for male models everywhere.