According to Jim, he's got everything under control — a successful construction business, a happy home, and an adoring wife and family. But his beautiful wife Cheryl and three kids think differently. Starring comedian Jim Belushi, According to Jim proves that dads may not always get their way — but every dad will have his day.
No Nookie
Cheryl convinces Jim to abstain from sex until their big getaway; Jim and Andy argue about a treehouse.
When Cheryl's cat dies, Jim promises to give it a proper burial, but the football game takes priority.
Cheryl discovers that her sister is the true source of the anniversary gifts Jim gives to her every year.
On Halloween, Jim sneaks out Gracie for trick-or-treating; Andy thinks a former girlfriend is stalking him.