As the world comes to grips with the existence of superheroes and aliens, agent Phil Coulson assembles a small group of highly skilled agents; the team's first assignment is to find a man with extraordinary -- and potentially devastating -- powers.
Coulson and his team race to locate and save a kidnapped scientist; the agents are pushed to their limits when their plan goes awry.
When floating bodies turn up, Coulson and the Agents must hunt down an elusive killer. No one is safe - not even the team.