Angry Birds: Stella
Join the adventures of Stella and her fierce flock in their very own series! Stella and her five BFF’s live in a never-before-seen corner of the Angry Birds universe, Golden Island. Together they explore, create, rock out and laugh… a lot!
A Fork in the Friendship
While hiking, Stella and Gale disagree about the best route, and Gale decides to go it alone. However, as fate would have it, she ends up going in a much different direction. What will she find there?
As construction continues on her castle, Gale settles in to read The Book, learning the legend of the ultra-powerful GOLDEN EGG (cue echo). It seems that The Golden Egg is located directly–– really? There!? This will be interesting...
To avoid a bath, Luca runs away from home. He happily discovers pigs lounging in the mud and is invited to Gale’s castle. Soon Luca finds out that the grass isn’t always greener on the neighbors’ side.