Angry Young Men
Once upon a time in Bollywood, Salim Khan and Javed Akhtar created the legendary Angry Young Man trope. Now, members of the film fraternity discuss the duo's impact on Hindi cinema.
Main Phenke Hue Paise Nahin Uthata
The filmmakers look at how Salim Khan and Javed Akhtar, two outsiders, revolutionised the entire industry with their screenplays.
Mere Paas Maa Hai
The story behind the creation of the character of Vijay, who set the screen on fire and connected deeply with an entire nation; discover how their personal stories and experiences influenced their writing.