After Hajime Nagumo and his high school class are suddenly summoned to a fantastical world, he tumbles into the depths of a monster-infested dungeon. To thrive in this savage world, Hajime will have no choice but to welcome the abyss.
After he and his entire class are summoned to another world, Hajime Nagumo finds himself extremely underpowered and at the mercy of the Labyrinth.
Hajime and Yue descend deeper into the labyrinth, discovering one another's stories along the way.
Hajime and Yue encounter a powerful foe in the deepest depths of the Labyrinth. Will they be able to defeat it and find a way out?
A rare oasis lies in the depths of the Labyrinth. There, Hajime and Yue come face-to-face with the specter of the labyrinth's namesake.
After finally making it back to the surface, Hajime and Yue encounter a rabbit girl who claims she's been "waiting for them" -- and needs their help.