ARP Backstage Pass
ARP: A 4-member dance and vocal group created by the latest AR technology. This popular group got their start with Avex, and are unique for their interactive concerts which combine highly-skilled song and dance routines with a format that changes based on how much the fans are cheering them on. And now, you can follow their rise to glory in the new anime, ARP Backstage Pass!
The World Is Mine
This episode highlights the dark past of the dreamy Shinji, and how he went from being an isolated and introverted loner to a member of the most popular band around.
The awesome duo of Rebel Cross reflect on their past, and how they got their start.
Prince Shinji wants to branch out into new territory, and he's got the perfect way to do it: he's going to team up with the bad boys from Rebel Cross!