Arthur's Law
Due to an unwritten law, unlucky Arthur Ahnepol seeks to solve one problem, only to cause another, and sets off an avalanche of disastrous events.
Arthur tries to convince Jesse to run away with him, while Martha does everything possible to prevent that.