At Home Finland
Isolated is an anthology of short films made by seven Finnish film directors during the covid-19 pandemic. The films are about encountering oneself in isolation. People feel loneliness and it erupts in absurd ways.
Once More, with Feeling
In order to save her feelings, Nina must get into the ring and face the loneliest one of them.
Evelina's isolation obedience is put to the test when she meets the neighbours single mother.
An isolated family gets lost in the woods, only to find something better than getting back to the car.
Isolated neighbours are trying to find connection to others while doing their best to avoid any contact.