Atlanta
The Big Bang
Paper Boi? Who the hell is that? I swear everybody want to be a rapper now-a-days smh. Song is bumpin tho.
Streets On Lock
See every rapper think he a thug, well you do the crime, you do the time. Dont drop the soap haha. Free my uncle Jay!
Earn goes out on a date even though he's broke; Paper Boi proves he might actually have what it takes.
Paper Boi deals with a social media troll, internet criticism, and exploitation; While Earn tries to trade his phone for quick cash, Darius sets up an investment for the future.
Justin Bieber, who is depicted as an African-American, makes an appearance in Atlanta at a celebrity basketball game, rubbing Paper Boi the wrong way. Meanwhile, Earn sneaks his way into a high-powered agents meeting after being mistaken for someone else.