Bang Dream! Ave Mujica
Sakiko Togawa, whose stage name is Oblivionis, creates the band Ave Mujica by personally recruiting its members; she wonders why she should shoulder the responsibility of keeping the band going.
Sub Rosa
Dedicated to ensuring the success of their next stage performance, Sakiko pours her all into creating the perfect stage; discord arises among members dissatisfied with the band's direction.
Exitus Acta Probat
Thanks to Nyamu's scheme, the members of Ave Mujica have their masks removed on stage.
Ave Mujica continues to develop thanks to Mutsumi; there is no trace of the previous discord and all its members are in harmony.
The band disbands in the middle of their national tour; the members of Ave Mujica each return to their own lives.
Mortis clings onto Soyo and attempts to enlist her help in order to wake up Mutsumi, who has fallen asleep.