Banksters
When 20-something Yusuf is arrested for a series of bank heists, his sister attempts to return the money and identify who betrayed him.
Yusuf
When Yusuf is accused of stealing millions, his sister Selda sets out to find his accomplices and identify who betrayed him.
Steven and Melanie
Before his arrest, Yusuf turns to unconventional means to clear his dad's debts; Selda presses Steven for the names of other accomplices.
Eager decides to fund his father's business; Yusuf hatches a risky new plan; Selda tries to convince the others to turn themselves in.
Steven, Malte, and Melanie question whether Cem could have betrayed Yusuf; Detective Kramer interrogates Selda's boyfriend Peter, and Muhammed levels with Hanna.
As the police close in on Yousuf's accomplices, Mohammed reveals a crucial truth and Malte urges his sister to give him answers.
When Kramer corners his friends, Yusuf relies on an unlikely ally, while Selda pieces together her brother's elaborate plan.