Bates Motel
First You Dream, Then You Die
After the tragic death of her husband, Norma Bates (Vera Farmiga) buys a motel on the outskirts of an idyllic coastal town seeking a fresh start. Her handsome and shy teenage son Norman (Freddie Highmore) quickly catches the eyes of the local girls, much to his mother's horror. Norma and Norman soon discover the idyllic town isn't what it seems, and the locals will do anything to protect their secret. But the Bates are done being pushed around and they will do whatever it takes to survive - and to protect secrets of their own. When everything is most tense, an unexpected guest arrives and turns their lives upside down.
Nice Town You Picked, Norma...
Dylan wastes no time causing trouble at home and all the while, the Bates family is inexorably drawn into the dark underbelly of White Pine Bay.
Dylan starts his new job and learns that there is more to it than he thought. Meanwhile, Norman and Emma make a shocking discovery.
Norman desperately seeks his mother's return home as Norma gets some much needed help. Norman and Emma find more clues that lead to a big discovery, while Norman continues to pursue Bradley.
Dylan asks Norman to move in with him. Chaos ensues at the Bates home as Norma tells Emma that some things are better kept to themselves.