Becoming Karl Lagerfeld
In 1972, Karl Lagerfeld was a ready-to-wear designer still unknown to the public; then he ventured into battle with his friend and rival Yves Saint Laurent, supported by businessman Pierre Bergé.
A new fashion wave approaches; Karl must choose between Jacques and his all-consuming ambition.