Betty
Key Party
When Janay and Kirt attempt to throw an all-girls skate session, an unexpected visitor cuts the festivities short, chaos ensues and there's also a van.
Zen and the Art of Skateboarding
Donald's unauthorized shadiness finds Janay reeling while Kirt, Indigo and Honeybear deal with the territorial skater boys; Camille and Bambi hang under awkward circumstances.
Kirt turns to alternative medicine to heal her friendships, while the others struggle with relationship issues of their own; Indigo is desperate for cash.