Brickleberry
2 Weeks Notice
Ethel runs a camp for the blind; Steve sleeps with a hooker after a bad speed dating incident, contracts cana-syphil-aids, and is told he only has two weeks to live.
While undercover looking for pot farmers growing their crop in Brickleberry, Steve and Denzel make a promise to the Russian mob that they can grow an entire pot crop overnight.
In an effort to compete with Yellowstone, Woody asks the team to come up with the cutest animal in the world. Steve creates a Squabbit - half squirrel, half rabbit.
Woody allows the Jesus Hates Homos Church to hold their meeting at Brickleberry. Connie takes off, because it was this church that tried to 'fix' her gayness.