Bring Me the Beauties: A Model Cult
The Promise
After meeting Frederick von Mierers, a guru who preaches New Age spirituality, the young Hoyt Richards adopts and spreads his teachings.
The Antichrist Tapes
As Frederick prepares for a coming global cataclysm, model Jacki Adams joins Eternal Values and exposes the group's true nature.
The group splinters and eventually dwindles in North Carolina; as 1999 approaches, Hoyt grows skeptical and escapes to California where he grapples with the shame and regret of recruiting others while hurting his own family, as he reconnects and reflects on his experiences with former members.