Class of '07
Bird Shit
After getting dumped on national television, Zoe goes into hiding by living off-grid until strange weather events lead her to seek out higher ground at her old school.
The women begin to power the school under Saskia's ruthless leadership; Zoe hunts for a new best friend.
Genevieve brings Saskia to trial for her mean girl crimes; Zoe finds herself in a tight spot.