Code Geass: Rozé of the Recapture
The Black Knights assist the Seven Shining Stars in freeing Hokkaido; the existence of the Neo-Britannian Sky Fortress Damocles with its weapon of mass destruction F.L.E.I.J.A., causes chaos among the Seven Shining Stars.