Colosio: Political Assassination
This three-part docuseries chronicles the search for answers in the 1994 assassination of Mexican political candidate Luis Donaldo Colosio.
The Condemned Man
Thirty years after Luis Donaldo Colosio's assassination, his alleged killer, Mario Aburto Martínez, continues to maintain his innocence.
The Intellectual Author
When the case files are declassified, new details come to light about Colosio's security team and irregularities in the investigation.
While state agent Jorge Antonio Sánchez Ortega is named as a possible co-conspirator, lingering questions remain surrounding Colosio's assassination.