Comedy Island Indonesia
Three improv comedy shows are organized across Indonesia, Thailand and the Philippines, featuring local talents such as Joko Anwar, Kamila Andini and Banjong Pisanthanakun.
All the participants finally encounter the true ruler of the island, a 12-year-old pirate prince.
The participants gather on the beach for the anticipated Comedy Show; an unexpected turn of events takes place; Onad hatches a daring escape plan.
After surviving the explosion, Onad reunites with the remaining participants; together, they navigate through the dense forest in their quest for freedom; the fate of Cinta remains uncertain.
With their daring escape disrupting the Pirate Prince's Comedy Show, the remaining participants face the consequences of their actions; threatened with execution, they are forced to participate in the Prince's chosen games.
Aming, Asri, and Tora bravely strive to rescue their friends; they manage to secure the key to the boat and make a daring escape toward the beach.