Coyotl, Hero and Beast
The story of a Mexican hero who defends his people in an epic struggle between good and evil.
After the new mayor of La Moneda strikes a deal with a dangerous new drug cartel, rancher Don Neto and his protégé Lupe's lives are transformed.