Disaster: The Chernobyl Meltdown
Inferno
On April 26, 1986, a massive explosion rips through a reactor during a safety test at a power plant in Ukraine, triggering the worst nuclear accident in history; within 24 hours, a lethal radioactive cloud starts to circle the globe.