DTF St. Louis
In this darkly comedic series, a love triangle between three adults experiencing middle-age malaise leads to one of them ending up dead.
Cornhole
When Clark and Floyd learn that both their marriages have stalled, they begin to explore a new dating app for extramarital affairs.
Snag It
Detectives Homer and Plumb investigate Clark's affair with Carol and Floyd's use of a dating application.
When Detective Plumb discovers that Carol has lied about key details of her affair, she presses Homer to let her question Clark; once in the hot seat, unsettling truths about Clark's relationships with both Floyd and Carol begin to come to light.
A limited series about a love triangle between three adults experiencing middle-age malaise that leads to one of them ending up dead.
Floyd confronts Clark about the affair; Plumb and Homer uncover new facts about Carol's past.