El Corazón de Sergio Ramos
Sergio talks about the pressure of balancing his duties as captain of the Spanish national team and his family life.
Soccer
Sergio and his teammates make preparations to compete against Barcelona at their local stadium; he talks about former teammates.
Sergio introduces the rest of his family and their stud farm business; while he travels to his next competition, his prized horse does as well.
Sergio goes to Seville to see the results of his horse's competition; he gets a new proposal that forces him to look at his career.
As he reflects on his mission for the remainder of the year, Sergio decides to pursue his musical interests; Real Madrid competes in the Copa del Rey tournament.