Fallen Idols: Nick and Aaron Carter
Teenage Dreams
As a teenager, heartthrob Nick Carter becomes the best-known member of best-selling boy band Backstreet Boys; in the midst of #metoo, former pop star Melissa Schuman goes public with allegations that Carter sexually assaulted her.
Into the Darkness
Melissa Schuman deals with the Backstreet Boys fans and their intense reaction to her allegations; as one of Carter's ex-girlfriends speaks out and another alleged victim comes forward, their ally is Nick's brother, Aaron Carter.
Aaron Carter goes public saying he supports the women's allegations against his brother while his own behavior becomes increasingly erratic; the Carter family is put under a microscope, revealing a dark tale of addiction, abuse and tragedy.
Aaron's struggles with addiction and mental illness come to a tragic conclusion; Nick faces more sexual assault allegations and, while his accusers finally take their cases to court, Carter maintains his innocence.