Four More Shots Please!
Ambitious. Prude. Feminist. Slut.
Damini has a battle to fight with her board of directors and an itch that won't go away; all hinges on the final hearing of a crucial court case that is in Anjana's hands; Anjana must deal with a new entrant in Arya's life.
Strong Girls Don't Break.
Along with being schooled on feminism and dealing with an irregular cycle, Damini finds herself being surprisingly open with Jeh; Anjana finally meets Varun's new girlfriend and has an allergic reaction to her; Siddhi goes on a blind date.
Umang gets a new private training client who leaves her tongue-tied; Miss VeeVee makes an appearance to help Anjana feel better; Damini gets trolled and must deal with a new hire at work; Jeh comes to her rescue with a new "pet" project.
Anjana has her hands full with Ama, Kavya, a toddler birthday party and an inflexible boss; Varun tries to move on; Siddhi has cam-girl on her mind, but she isn't sure if she can take the next step.
Siddhi and Sneha's strained relationship comes to a head when Sneha gets a nasty surprise at a baby shower; Miss VeeVee is excited for her first "meet and greet," and Anjana is desperate to rein her in; Umang and Samara continue their relationship.
A flashback to three years ago when the girls met for the first time; things have changed yet remained the same; memories and nostalgia help the girls take stock of their lives and make certain decisions in their present.