Get Millie Black
Back in Jamaica after decades in the U.K., detective Millie Black is assigned a case that points to a prominent Kingston family.
Hibiscus
Despite mounting pressure, Millie continues to pursue Janet's case, leading her to a disturbing discovery.
After reluctantly agreeing to work together, Millie and Holborn make a breakthrough in the case.
In Kingston, Curtis faces the consequences of Millie's actions and must decide what matters most; an undercover Millie arrives back in London and must find and save Romeo before the mysterious "Lindo" can stop her.