Given
Ritsuka Uenoyama goes to a place in school where he doesn't think anyone will bother him, but runs into Mafuyu Sato holding a guitar with broken strings.
Ritsuka Uenoyama is a guitarist and high school student; one day as he's heading up the stairs to go to the roof, he finds a mysterious student sitting on the stairs; his name is Mafuyu Sato; Mafuyu persistently asks Ritsuka to teach him guitar.
Ritsuka starts teaching Mafuyu how to play guitar; Ritsuka couldn't help but wonder why a beginner like Mafuyu would have a guitar like the Gibson he owned.
As Ritsuka runs to buy guitar strings, he remembers how hard Mafuyu had been working; as Ritsuka once again changes Mafuyu's guitar strings just like they first met, he tells Mafuyu his honest feelings.