Hakone-chan
Hakone-chan Arrives!
After wishing to the shrine of the hot spring spirit to get closer to Haruna, Tohya drops a steamed bun into the water and out pops a strange little girl.
A new hotel opens up next to Shunjusou; the owner is a girl named Miki, another hot spring spirit.