Idolish7: Third Beat!
Shaking Your Heart
Takanashi Tsumugi is tasked with managing Takanashi Productions' newest idol group, IDOLiSH7, and also instructed to hold an audition and reject four of them.
After their disatrous first concert, Iori approaches Tsumugi with some ideas for the future of the group; meanwhile, the boys move into their dorm and begin to learn more about each other.
It's the day of the TRIGGER concert, and all the boys are excited, but Yamato, Nagi, and Tamaki are late.