Intertwined
Allegra finds a mysterious bracelet that takes her back to 1994, where her mother and grandmother perform as part of the Eleven O' Clock music hall company.
Allegra tries to reason with Caterina; Lucía confesses her big secret to Allegra; Caterina confronts Cocó in 1994 and has a fight with Allegra.
Allegra and Lucía organize a special surprise for Caterina; Allegra tries to persuade Caterina to trust her again; Félix and Allegra talk to Diego in the present and investigate what happened during the opening night of the play.