It's Florida, Man
Toes
Desperate to earn some cash to see his favorite artist in concert, a music fan takes to the internet to pick up odd jobs, but soon finds the oddest job of all helping to fulfill an Orlando man's extreme fantasy.
Gator
A Myakka City man's search for meaning ends in a bloody tussle with an alligator, leading to a desperate, three-day fight to survive in swampy Florida conditions.
On Jenada Isle, a surge of abandoned bunnies and rogue rescuers disrupt the community's peace; chaos and ethical dilemmas arise as the situation escalates.
After getting featured in a controversial online police program, a Pensacola man with a penchant for high-speed chases goes viral for his unique features.