Jerrod Carmichael: Reality Show
A darkly funny documentary series about Jerrod's tumultuous quest for love, sex and truth.
Emmys
As his experiment in radical honesty begins, Jerrod confronts his crush, avoids his mother and scrambles to find a date to the Emmys.
As Jerrod falls in love with his new boyfriend, he learns he has a problem with fidelity.
When his childhood best friend, Jessica, moves in to try to make it in New York City, Jerrod struggles to make up for years of being a terrible friend.
Jerrod makes an awkward but heartfelt attempt to make amends with his father by fitting all the tough talks into a four-day road trip.
Jerrod pushes his friend Jamar Neighbors to confront his childhood traumas onstage.