Journal With Witch
Reclusive novelist Makio Koudai has always preferred the company of books—but when her sister and brother-in-law pass away, Makio unexpectedly becomes the guardian of her 15-year-old niece, Asa Takumi. As they navigate grief, clashing personalities, and the challenges of living together, the two slowly open their hearts to each other, discovering warmth, understanding, and the meaning of family.
Overflow
When 15-year-old Asa loses her parents to an accident, she's taken in by her strange aunt, Makio.
Wrap
Makio's friend visits to meet Asa. Later, Makio meets with an old acquaintance for some advice.
Makio and Asa return home to sort through her family's belongings, and Asa attends middle school graduation.
Asa begins high school as Makio grapples with the new responsibilities of being her guardian.
As Asa enters summer break, Makio finds herself growing closer with Kasamachi-kun.