Just Jen
Feeling artsy, anxious or just plain hungry? Join Jen Phanomrat in the kitchen as she makes tasty recipes for the body and the home, that are great for all the feels.
Feeling Groovy
Feeling groovy? Jen shares some recipes for the kitchen and home to help you relax and unwind.
Jen shares recipes to help you break through your own mental fog, and then experiments with liquid nitrogen to make some fog of her own in the kitchen.