KanColle
Fubuki, a Special Type Destroyer, has just been assigned to the Naval District. With zero battle experience, she’s sure to sink fast under the pressure. Luckily, she’s got support from her new comrades to help win back the oceans!
The admiral announces a reorganization of the fleets, so Fubuki and the rest of the Third Torpedo Squadron spend their last night together to continue their spirit in whatever fleet they end up in.
The annual curry contest is announced, with the winning curry recipe to be used on the official menu.