Kemono Friends
Japari Park is an enormous zoo where a mysterious substance called Sand Star causes the animals to turn into humanoid beings called Animal Girls; When a lost child turns up in the park, an attempt to find the way home turns into a great adventure.
Savanna Area
Serval's life in Japari Park is very happy, then she finds a lost child with no memories, so the pair set out for Japari Library to find out who the child is.
Jungle Area
Serval and Kaban find out that Japari Park has a bus and they recruit Jaguar to help them get to it.
Kaban and Serval need to charge the battery on the bus, but can't take the ropeway there, so they ask Crested Ibis for help.
Kaban, Serval and Lucky Beast make it to the desert, but their path is blocked by a sandstorm, so they head underground and meet Tsuchinoko.
The bus is back on the road until they suddenly crash into Beaver's house, so Serval and Kaban decide to help her rebuild.