Lee's Detective Agency
A mysterious man by the name of Lee dwells with Aak, Hung, and Waai Fu in the dark alleyways of Lungmen City. Styling themselves as Lee's Detective Agency, they strove to run errands, investigate mysteries, and mediate disputes for their neighbors. Herein lists a few of their actual yet strange cases to go with your tea.
A Cup of Tequila
Having just reached his young adulthood, Aak accompanied Lee in a business negotiation and emptied a glass of firewater. The world around him took on a surreal turn. When it all ended, there was nothing but a piercing headache and Lee lamenting his emptied purse.