LEGO DreamZzz
Awakening
When Mateo's comic creation Z-Blob follows him from a dream back to Brooklyn, Mateo and his sister realize the Dream World is real and in danger.
As time runs out to face the Dream Forge and become official Dream Chasers, Mateo and his friends enlist the help of the mysterious Dream Bandit.
The search for the Sandman leads Mateo and the others to the tallest mountain in the Dream World, but Lunia's hourglass puts a target on their backs.
A surprise visit from the Chief Inspector of the Night Bureau forces Mateo to hide Z-Blob, who goes on an adventure in the heart of Brooklyn.